Fredag!

God Morgon.
Har precis varit och kikat på lilla mini igen! Så undebart att få se lilla krabaten och jag blir alldeles varm i kroppen av lycka! ♥ Allt såg jättefint ut, och jag behöver inte vara orolig längre, hon har sett ett näsben och hon var nogrann med att visa mig detta :)
Jag är så glad att vården är så bra här istan och att dom tar sig tid så man slipper vara orolig!
Bebis låg nog och sov en stund i början av ultraljudet, men sen började den sprattla runt ordentligt! Så mysigt att se!
Jag skulle kunna ha en såndär Ul-maskin hemma tror jag för att titta på den lilla i magen hela tiden :) 
Lääängtar redan till Januari! 
Men det kommer gå fort, vi har ju jul och nyår att se fram emot o det är inte så dumt! Jag gillar julen och framför allt nu när Leia är lite större och kommer förstå mer =)

Kl tolv bär det av till Jenny som ska fixa mig i håret och tills dess måste jag ha valt kläder inför kvällen..
Såå bäst att jag riva runt i garderoben och se vad jag hittar, ska prova klänningen en sväng till också! :)

Igårkväll var tanken att jag skulle åka hem till mamma och fixa hennes och syrrans hår.
Det blev ändrade planer.
När jag var påväg till mamma så ringde hon och sa att mormor var dålig. :(
Mormor har varit dålig fram och tillbaka en längre tid men nu var det värre :(
Så hon blev skjutsad med ambulans upp till akuten här, så mamma jag o moster tillbringade kvällen med henne där! ♥ Mysigt att träffa mormor men hon såg inte så pigg ut :(
Vad det är, vet vi inte riktigt. Men igårkväll/natt blev hon inlagd på en avdelning i Linköping, så nu är hon i goda händer... Och vi får hoppas på ett positivt besked!! ♥
Visade även henne bilden på mini i magen o då blev hon glad!! 


Lilla mormor med lilla Leia! ♥

nehe nu är det bäst att sätta fart och leta kläder!
Känns som dagen kommer gå i ett!
Ser fram emot julbordet ikväll!!

Trevlig fredag!
Puss


Kommentarer
Postat av: Marie Foto & H U N D hjärtar mig

Mysigt att få håret fixat, och kul att gå på julbord, jobbar du & Linda på samma jobb??, eller är det julbord ändå?



Hoppas att mormor repar sig snabbt, håller tummarna. Samt skönt att det var bra med mini

kramar

2011-12-02 @ 11:57:48
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: mammi

<3<3<3

2011-12-02 @ 13:02:49
Postat av: Ronja

Hihi så underbart på UL <3. Hon ändrade inte BF-datum och de idag?

Ja visst skönt när man får kontakt med dom bra inom vården :). Hoppas man får lika bra på förlossningen nu som man fick sist också :)..



Tråkigt ang din mormor, hoppas hon blir bra snart<3



Ha en trevlig kväll och ät massa åt mig också ;P.



Puss<3<3<3

2011-12-02 @ 15:12:36
URL: http://ronjaevelina.blogspot.com
Postat av: Linda Olsson

Underbara mini! Så mys o få se ju! <3

Hoppas mormor kryar sig, o håller tummarna för bra besked!



O jag vill fortfarande se bild på hur snygg du va ;D

Love u fru! <3

PUSS

2011-12-03 @ 21:49:19
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!