Fredag och helg!

Måste säga att det är skönt att det är fredag!
Ikväll blir det fredagsmys på högsta nivå. Tanken är hembakad pizza och Idolfinalen! :)

Imorse gick jag upp tillsammans med Rickard och Leia och kollade på julkalendern vid kvart över sju. 
Dessvärre mådde jag inget vidare, utan fick gå och lägga mig en stund igen.. och gick upp strax efter nio.
Kommer upp till att Rickard fixat massa i hemmet, tagit disken osv.
Han är verkligen guld värd med allt han gör för mig! ♥

Strax kommer fru Linda hit med Kelly o Kean, ungarna ska få busa av sig och vi ska snacka skit:)
Mysigt som alltid.

Stort grattis till min fina vän Rebecka som fyller 25 idag också! Wihow!! ♥

Imorgon är det dags för ny bebisvecka också, v15.. Sakta men säkert framåt!

Puss på er alla fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!