4:e advent.

Och vi har glömt att tända det fjärde ljuset när vi åt frukost ;)
men jag får göra det senare sen när jag orkar ;P
Idag fick vi sovmorgon till strax efter åtta, det var skönt.
Dock har jag sovit lite oroligt i morse, drömde massa mardrömmar, usch hatar att göra det. Tur man vaknar och inser att det inte är sant! ♥

Idag verkar bli en lugn dag här hemma!
Skönt.. Antingen storstädar jag något annat idag, typ toan, eller så bakar vi något. Eller så gör vi ingenting :)
Vi får väl se vad dagen erbjuder helt enkelt :D

Vad har ni för er idag, förslag? ;)

Morgonmys med Leia!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ohh så söt hon är, goungen =D, har inte heller tänt ljusen idag, slarvmajjor vi är



ja usscch instängd är hemskt, huaigen.



Det känns bättre idag, pöss på dig som frågar

2011-12-18 @ 12:04:14
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mammi

Har ho töffs i hövvet=) Sötgroooooodan<3

2011-12-18 @ 13:16:31
Postat av: Fnulan

Du var inte den ende :/

2011-12-18 @ 20:17:59
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!