2:a Advent.

Ja idag har vi tänt det andra ljuset! Tänka sig, det kommer nog gå fort till julafton ändå.
Meen jag hoppas verkligen att det kommer lite snö tills dess..

Idag fick vi lite sovmorgon till halv nio, det var skönt!
Sen blev det frukost i vardagsrummet framför julkalendern, tittar ni på den?
Jag tycker det hör julen till och gillar faktiskt årets julkalender än sålänge!

Igår var vi hemma hos svärmor och bakade lite pepparkakor, det var mysigt!
Skulle även gjort ett pepparkakshus, men det rasade sönder ;P Så det blev inget med det :)

Men några bilder lyckades jag ta iaf :)


Leia sötplutta!
Farmor hade sytt ett eget litet förkläde åt henne, så guulligt! :D


mums med pepparkaksdeg :)


Bjuder även på en bild på mig och Leia!
Rickard skulle försöka ta ett bild på oss två.
Det gick sådär.
Denna var den bästa. Rickards ord om bilden.
" Den är faktiskt riktigt fin, synd bara att du ser så muppig ut! " 
Jaaa det var ju jävligt synd! ;P Tack för det, men kan inte annat än att hålla med iofs ;)
Men vi myyyyyyser juuu! tihi ♥

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jaaa tack gärna gymmet next.. Har inte vart där på aslänge ihop juuuv!!

Blir så arg för min kilon jag har sen innan fick jag ju inget för sååå bläää. då får man va bittertycker jaaa..



puss

2011-12-04 @ 13:22:35
URL: http://ronjaevelina.blogspot.com
Postat av: Ronja

Klart vi ska ses snart igen! Vill smaka dom där pepparkakorna Leia har bakat ;).



O bilden på dig och Leia va jättefin :)



Puss fina du<3

2011-12-04 @ 13:29:46
URL: http://ronjaevelina.blogspot.com
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Jätte fina bilder!! :D



Även den på er ;) Du ser inte alls muppig ut!

2011-12-04 @ 13:30:45
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Linda Olssonl

Hahaha! Nää du ä ju asasnygg! Jävla rickard, han kan skita på sig ;D Mihihi!

Mys o baka pepparkakor dååå! :D



Puss <3

2011-12-04 @ 16:11:40
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Mammi

ni ser ut att ha haft det mysigt=) Jag vill mä ha snö så vi kan bygga snögubbe o åka pulka. Nää mupp! Han som sat kan vat hihi;)

2011-12-04 @ 17:47:57
Postat av: Jannie

ÄLSKAR bilden på dig o Leia!nI är så fina båda två.

ja de andra oxå förstås,men mest den!Superfin!

O bilden du tagit i inlägget ovan...Himmel!Ljuvligt fin!

hoppas ni har en härlig dag idag!

Kul med måndag igen.Nooooot...

Massa kramar

2011-12-05 @ 13:45:53
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!