1 December!

Tänka sig att det är första december idag! Mysigt! Men jag saknar snön alltså!
Kommer det bli en grön jul iår? Jag vill verkligen inte det! Jag som hade så mycket julkänsla, den börjar ärligt talat nästan att försvinna ;( Mindre bra ju!
Nog om det, imorse var en seg morgon, jag mådde dåligt och har fått äta frukost i två omgångar.. Men det är värst på morgonen och snart borde det släppa väl? 
Innan Leia gick till dagis så fick hon öppna lucka ett och äta sin lilla chokladbit, det var så mysigt att ha henne i knät. Hon har blivit så himla stor min lilla tjej! ♥ Sista dagen på dagis också för denna vecka, skönt kan jag känna!
Det är fortfarande lite sådär med dagis alltså, inte för Leias del men för min! Jag måste eventuellt ta tag i det om det inte blir bättre.
Jaja, allt löser sig, Leia är iaf viktigast!

Imorgon är det fredag. En ganska fullspäckad sådan. Kl 08.15 är det dags för ul ( nupp&Kub igen)
Sen kl 12 ska jag vara hos Jenny och fixa håret!
Kl 16 ska vi möta upp folket och det är dags för julbord! Det ska bli göttigt!
När R & jag är iväg på julbord får Leia vara med mormor! Det tror jag båda kommer uppskatta! ♥

Så nu sitter jag och inväntar frugan, hon hade försovit sig så våran dejt på stan blev lite framskjuten. Men det gör inte så mycket, hoppas verkligen jag hittar något fint att ha på mig imorgon! :)

Ha en bra Torsdag mina vänner! 


En bild på liten Leiakorv från förra året.
Vilken liten mullis hon va! thiihi! ♥


Kommentarer
Postat av: Marie

ohhh hoppas att du hittar ngt fint, kul och gott att gå på julbord. Nämen har hon försovit sig, fniss. Hoppas att det kommer att kännas bättre för dig angående dagis, så att du kan koppla av från det.



Ohh tack guman, roligt att du besöker mig så ofta nu det värmer ska du veta =D



kraaaam

2011-12-01 @ 10:24:33
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Sanna mamma till skrutt o lillebror i magen ♥

Hej Go´bitar!!



Här haglar verkligen inläggen o jag inser att jag ligger efter en del, men det gillas:) Tycker om att läsa om er o vad ni har för er.



USch stackare som varit så orolig, tänk vad man nojar upp sig för saker som gravid. Inte konstigt man gråter ofta:P men skönt att dom iaf tog dig på allvar o att du ska få komma tillbaka det kallas jag bra! Hoppas det skulle vara samma även här.



O ja jag blev faktiskt förvånad att du var gravid, hade fått flr mig att det hade hänt något hemskt, o inte att det kunde vara en liten bebis du mådde dåligt av :)



som du skrev är det ju extra roligt att följas nu, vi har ännu mera gemensamt än våra Prinsessor:)

spännande o få veta vem som bor i din mage också! ♥



kram kram

2011-12-01 @ 11:57:33
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/
Postat av: Mammi

Nämen vilken liten fis<3 Mys att vara barnvakt=)

2011-12-01 @ 16:09:14
Postat av: Linda Olsson

Men ååååh va liten!!! :P <3 Så söööt!

Kommer gå bra i mårrn! O kul mä lite o göra ju ;D



Puss älskade <3

2011-12-01 @ 18:38:29
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!