Varmt vaaaaarmt och lägenhetserbjudande..

Hallå!
Jävlar vad varmt det är ute och inne med för den delen! 
Gött med lite värme iofs, dumt att klaga, för jag vet hur mycket jag kommer gnälla sen i vinter när jag fryser;P

Doooock skulle jag helst av allt vilja bo någon annanstans.. En lägenhet med uteplats eller ett hus.
Men ett hus är ju lite dyrt så jag skulle kunna nöja mej med en lägenhet på nedrebotten!
Tänk vad underbart att bara kunna öppna upp balkongdörren och sen kunna vara ute på sin egna lilla plats!
Jag står ju i kö på lägenhete med uteplats, så ringde upp platen idag och kollade hur läget såg ut...
Tyvärr fanns det inga lägenheter på nedrebotten där vi kan tänka oss att bo.
Men vi fick ett erbjudande om en lägenhet på andra plan där.
Så man blev ju lite sugen på att gå och titta, men vi bestämde oss att vi helt enkelt väntar tills vi verkligen får en på nedrebotten.. Jag flyttar inte från andra plan till andra plan igen..
men jag har tänkt att jag ska ringa platen lite då o då och vara på dom lite, så blir dom tillslut så trötta på mig och ger oss en lägenhet på nedrebotten! ;)
Så vi får väl se! ;D

Annars har dagen varit bra!
Myigt i förmiddags när Ronja, Rebecka o Tvillingarna kom. Leia gosade med Cleo ( tror jag) jag är hemsk på att hålla koll, förlåt :(..
Iaf dom gosade som bara den, så himla gosigt att se, Leia kramade henne o massa.. ♥

Nu måste jag avsluta här, ska fixa lite. Sen jag Rebecka o jag ut och fota henne lite, Tjiho va roligt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!