Morgonfika och trasig telefon..

God ettermidda!!
I förmiddags fick vi besök av Rebecka, Cindy & Cleo, Tjottis med hennes Viggo & Ville och Ronja också! Trevligt som tusan! <3 
Det var röj på ungarna som vanligt! Leia tog sig dock en lång lur medans dom var här.. Och hon sover nu också, så hon verkar vara trött tjej idag.. hoppas inte det är något på gång igen nu.. feber eller något annat tråkigt :( 
Vi är ju lite halvhängiga allihopa, dock är nog Rickard mest dålig för tillfället ;)

Min kära telefon verkar ha sagt upp sig också, den har varit skitträlig ett tag med att ladda och nu verkar den ha gett upp helt, får se om vi lyckas få igång den.. jag känner mig naken och handikappad utan den. LIKSOM VAD HÄNDER PÅ FACEBOOOK?? haha fiifan, nästan absintnens ju, illa! haha!

Nu ska jag fixa lite, snart kommer morsan hit och hälsar på en sväng! ♥


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Neeee, hoppas inte leia håller på o bli dålig igen! :(



Jävla skitmobil då! HUR överlever du utan fejjan i mobben?? :O OMG! ;D



PUSS!

2011-08-10 @ 18:33:00
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!