Måndag.

Dagen började med träning, skönt som alltid!

Sen tog vi en liten kort promenad ute i råssnäs, min fot har ju börjat krångla igen ??
Så jag kan inte anstränga den :( hatar när den krånglar.. :/
aja efter ett par dagar med ipren så är den säkert som den ska igen..

Ikväll kom mamma hit en sväng och myste! 
Skönt med lite sällskap på kvällen sådär, Rickard brukar ju oftast gå till sin andra flickvän då ( datorn!)
om jag inte binder fast honom i soffan och tvingar honom kolla på film med mig ;P

Imorgon är det dags för kaffe rep hemma hos bästa fruuugan!
Ronja följer också med! MYYYYYS! ♥

Nu ska jag gå och se om det finns något varmvatten, kan inte tro vi lever på 2000talet, eftersom vi haft strömlöst flera dagar i rad och nu ikväll inget varmvatten ? skapligt irriterande.. 

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!