Måndag..

God kväll!
Dagen började med ett hårt pass på gymmet.. Eller inte! jag var där, men något hårt pass var det inte.. Fan jag var slö idag =) men imorgon kväll blir det nya tag ;D 

Dagen har jag i stortsätt spenderat med Ronja & Rebecka..
Åkte hem vid lunch och käkade, åkte till M-blommor och sen Maxi..
Sen tillbaka till Rebecka och färgade Ronjas hår!
Dock har vi tre mest gnällt idag, gnällt om hur tråkigt allt är och att det aldrig finns något att göra.
Så imorgon tar vi med ungarna och åker till Mjölby simhall och ser om det är något att ha. Ska bli mysigt med lite utflykt. 
Sen kommer svärmor hit, hon ska mysa med oss och passa på att kolla på sommar med Ernst som hon har missat ;P ♥
Mer då, jo tvättstuga ska vi ha också, det behövs sånt berg med tvätt som vi har och Leia har dåligt med kläder!
på tal om kläder!
På Lördag smäller det!! Då åker vi till Ullared! WIHOW!
Ronja, Rebecka , jag och Madde! Då jäääävlar ska vi shoppa liiiite!
Förhoppningsvis hittar jag en overall till Leia, en jacka till Rickard och en skinnjacka till mig, det är prio ett på min lista.. just ja, en lista måste jag skriva! wiiihooow!! ;D

Nehe nu ska jag nog tömma upp mig ett bad och lägga mig och läsa min boook!

Sov gott alla fina!

Kommentarer
Postat av: Johanna

oh kul med ullared :)

2011-08-15 @ 21:33:00
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: rebecka

Yeaaaah idag ska vi plaska lite vatten :):):)

Kul med lööördag dååå mihiiiiii! <3 <3

ses snart finaste Ängeliqe!



pussss

2011-08-16 @ 07:19:36
URL: http://bereckaochtwinsen.blogspot.com
Postat av: Johanna

Ja jagvisste ju att det låg mig i fatet att jag bara jobbat inom förskolan innan :) Så det blev inte någon större chock :)



Shoppa lite åt mig med så är du snäll haha :) Tänkte ta en lör till söndag där senare i höst :)

2011-08-16 @ 07:23:04
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Jannie

ha ha ha Det är samma här!Man är grymt bra på att gnälla över att det inte finns grejer att göra,men det är ju snarare så att man är så jäkla lat o kräsen typ...



Så du är oxå på overlls-jakt??Samma här!O satan i gatan vilken djungel det är...suck!

o Gulle-du!Tack för dina underbara ord om Victor!

Blir så himla glad!

glöm nu inte simdynan!Massa kramar

2011-08-16 @ 08:14:04
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!