....

Då var denna dag snart slut.. Den har gått fort och långsamt på samma gång.. Har inte gjort så mycket mer än att varit på begravning för lilla Lovis. <3 Det var en så oroligt fin ceremoni.. Allt var så fint.Många tårar kom,men det var skönt efteråt! Det var första gången som jag var på en sånhär begravning och jag hoppas verkligen det var den sista. Ingen ska behöva gå igenom detta. :'(<3. Dock störde jag mig på att dom glömt skriva Leias namn på blommorna som vi beställt, ska väl inte störa sig på det kanske, men det var lite synd! Självklart tog jag kort på allt det fina, men det är kort som bara Ronja och Kalle kommer få. <3 Imorgon är det dags för kafferep på förmiddagen, hemma hos Rebecka, tjottis med sina grabbar kommer o Ronja, så det kommer bli full rulle <3. Runt halv två ska jag ta med systrarna Dahlman till gymmet igen.. O seeen är det bara invänta lördagen o ullared, ja jag tjatar, men jag längtar juuuu ;) Puss alla underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!