6 Steg alldeles själv!

Våran duktiga lilla tjej har idag äntligen börjat våga gå lite själv! :)
Wihow vad roligt det är :)
Det var hemma hos Rebecka som hon började att kasta boll till Rebecka, och hon stod själv hur länge som helt utan att tänka på det =)
Sen efter en stund så gick hon hela 6 steg själv! Duktig tjejjjjaa!! åhh jag blir så stolt =) ♥

Så ikväll har hon gått o gått och gått, men jag vet inte om det har blivit fler steg i följd.. det höll jag ingen koll på =)


Stora tjejen!
Snygga kläder stackarn får ha när allt är i tvätten ;P

Fotot är taget av Rickard och hans mobilkamera, tror bestämt att han lärt sig lite av mig när han fotar, att det blir mer spännande om man böjer sej ner osv.
Duktig kille! ;P

Kommentarer
Postat av: Jannie

Weiiii-ho!!Duktig tjej!

O duktig kille med då förstås... ; ) Kram på er

2011-08-23 @ 23:55:25
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!