Våran helg i bilder...

Kameran har varit med hela helgen, och jag tänkte att jag skulle bjuda er på lite bilder iaf..
I fredags var tanken att jag skulle på tjejfest.. men pga hur jag mådde och att jag höll på att svimma mitt på dan så vågade jag mig inte på en fylla faktiskt.. Men en liten tripp bort till Rebecka tog jag..


Finaste Rebecka! ♥
Finaste Tjottis & Jag! ♥

Ronja var där också, men henne vågar jag inte lägga upp något kort på! ;P

Sen blev det lördag och påskmiddag hemma hos Rickards mamma på dan.

Leia är ute på promenad med faster Jenny.


Mannen i mitt liv! ♥

Sen åkte vi vidare till min mamma på lite kalas, vi skulle bland annat fira min syster som fyllt år för ett tag sen..
När vi kom dit så var min mormor & morbror där. Inte träffat dom på jättelänge..
Så när Leia var hos mormor en stund var jag snabb med kameran! :D


Underbara Mormor & Leia!! ♥

Söndag = vilodag?
Idag har vi bara umgåtts familjen! Blev en promenad i det undebara vädret och ett stopp borta vid lekparken..


Leia i sandlådan..



Gunga är ju roligt alltså ;)



WEIIII!


Även jag fastnade på bild ;P haha!



Såå lite uppdatering!
Nu ska jag slänga mig i sängen o sova ett par timmar.
Imorgon bär det av till gymmet! Tjiho!

Stort tack till min underbara sambo som har fixat med min hemsida! 
Älskar dig över allt annat!
För den har ni väl inte missat att kolla in??

www.angelicasandberg.se

Kommentarer
Postat av: Mammi

Underbara bilder som alltid=) Vill ses imorn om ni har tid puss

2011-04-24 @ 23:43:08
Postat av: Marie

Jättefina härliga kort, och vad brun du är redan, här är vi blekfisar haha. Jättefin hemsida han gjort åt dig, den hade jag missat



Hualigen så du mått kvinna, hoppas att du får vara pigg nu

kramar

2011-04-25 @ 09:55:47
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mammans Dagbok

Underbara bilder! Å självklart har jag spanat in din hemsida, va kul å den var jättefin!

Hoppas allt är bra med er!

Kramar!

2011-04-26 @ 21:46:03
URL: http://mammansdagbok.blogspot.com
Postat av: Jannie

Godmorgon i ottan!!

Svimma??Vad är detta?Hur mår du nu,vännen då?

Din stackare!Nu blev jag allt lite orolig...



Helt fantastiska bilder!!Det är det alltid.Iofs.

Men de här var verkligen helt suveräna!

Hoppas du mår bra o får en härlig dag!KRAMAR

2011-04-28 @ 06:48:56
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!