Stolt mamma :)

Så, nu är vi hemma från bvc!
Sprutorna var inga problem alls, undrar vad jag har gått och varit orolig för =P
Första sprutan gjorde hon inte en min, och andra sprutan blev hon lite ledsen.. För att innehållet sved lite..
Så jag måste säga att jag är väldigt stolt över henne! Krut i våran lilla tjej ;)
Skönt att Rickard var med och höll i henne, för det hade jag dock inte klarat av.. Hon hade antagligen känt av att jag var nervös=P
Men nu är det klart iaf=) 

Sen efter sprutan gick vi förbi min farmor och farfar, fikade lite och Leia fick present.
Lite pengar och ett gosedjur :)

Dags att fixa till sig lite..
Sen blir det stan :)

Laaaaaater!!



Kommentarer
Postat av: Malin - Alice & Lowes Mamma!

Skönt att det gick bra! :)



Tack för en trevlig dag på stan med!

Kram

2010-09-21 @ 19:00:10
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Duktiga sötfisan! <3

Puss

2010-09-21 @ 20:00:28
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Mammi

Mormors hjärta<3

2010-09-21 @ 23:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!