Snart dags för sängen..

God Kväll!
Jag har precis suttit och fyllt i lite i Leias "om mig" bok! 
Tycker det är lite roligt att fylla i, plus att jag tror att hon kommer vilja ha den sen när hon är stor! :D
Men jag måste säga att det är väldigt tur att jag har skrivit mycket av hennes utveckling här i bloggen!
Smidigt att ha alla datum och så.. 
Så dom som tycker att jag skriver för mycket om vardagliga saker kanske förstår varför nu.
Denna blogg är till för mig.
Jag tycker verkligen det är jättekul att gå tillbaka och läsa gamla saker man skrivit.. om man nu orkar ta sig den tiden någon gång =P



♥ Mamma älskar dig!! ♥


Kommentarer
Postat av: mammi

Tänk om jag hade bloggat när ni var små, hade ju varit jätteroligt att ha nu. Kärlek till er<3

2010-09-18 @ 00:55:18
Postat av: Linda Olsson

Aww, va fina ni är! <3

2010-09-18 @ 10:28:20
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Malin - Alice & Lowes Mamma!

Vilken fin bild på er, ni är så fina! :)

2010-09-20 @ 19:22:24
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!