Hemma igen..

Då var vi hemma ifrån Linköping..
Det gick bra hos läkaren, men fick väl egentligen inte det svar jag ville ha.. :/
Fick det svaret jag förstod jag skulle få..
Dom kommer inte göra om det gratis, utan jag kommer få göra det privat och betala det hela själv.
Jag vill självklart göra om själva operationen men jag kommer göra det efter att vi skaffat alla barn som vi vill ha.
För som alla vet förändras ju brösten när man fått barn.. Så, när vi är färdig med alla barn så kommer jag göra en operation igen. 
Onödigt att göra en operation nu, som jag skulle få behöva göra om efter att jag fått varje barn..
Och vi vet ju att vi faktiskt vill ha minst ett barn till!
Sååååå, nu vet jag vad jag måste spara pengar till :D Tjohooo!!

Annars ska vi se till att Rösta idag också så vi har det gjort!
Sen har jag ingen aning om vad vi ska göra!
Passa på att mysa massor nu när Rickard är hemma och ledig! ♥

Hoppas ni alla får en bra Fredag!


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Va det på maxi man kunde rösta va?? :P



Puss <3

2010-09-17 @ 10:21:41
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Cicci - Mamma till lilla J

Smart val att vänta som du skriver.. Får man var nyfiken på vad det är för sorts op du ska göra??

(du behöver absolut inte svara på det om du inte vill)..



Kram

2010-09-17 @ 13:41:21
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!