Trallalallalaaa..

Ibland är det inte lätt att hinna med bloggen =P
Men ett par rader ska jag nog kunna fixa.

Idag har vi haft fullt upp ända tills nu.
Saker har lämnats tillbaka. Väldigt skönt måste jag säga.

Har även hunnit med en snabbis på stan, och även en sväng på Maxi.
Så nu klarar vi oss ett par dagar igen :D

Imorgon är det dags för jobb för Rickards del.. Vilket betyder första dagen för mig ensam tillsammans med Leia.
Känns ju lite ovant, men det kommer gå så bra :) 
Skönt för Rickard också att få jobba lite.. Inte lätt att få jobb i dagens samhälle.. Så bara tacka & ta emot! 

Nu tänker jag tvinga Rickard att ta lite kort på mig...
Av någon lustig anledning så finns det inga kort på mig=P
Kanske beror på att man oftast är bakom kameran ;)

LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!