Ny Bilbarnsstol...

Ja, idag har Leia fått en sprillans ny bilbarnsstol utav sin farmor! Det tackar vi för! ♥
Det blev en Brio.. Jättefin och verkar bra! Leia satt verkligen jättebra i den!:)
Känns skönt att ha en egen stol som är våran!


Visst är den snygg? ;)

Införskaffade även ett täcke till hennes vagn också..
Så nu är det slut på shoppandet.. Iaf tills barnbidraget kommer..
För då behövs det inhandlas massa kläder till skruttungen!
Och jag kan ju inte påstå att jag är ledsen för det ;) Jag älskar ju att shoppa =P



Kommentarer
Postat av: NUFaN - Lite finare, Lite bättre...

Nu är det bara en bil som fattas då :)

2010-09-11 @ 18:51:21
URL: http://nufan.webblogg.se/
Postat av: stine

jättesnygg!!!!

2010-09-11 @ 21:10:22
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: Mammi

Snyggers bilbarnstol=) Klart Flicka ska ha hihi pözz<3

2010-09-12 @ 00:44:42
Postat av: Marianne

Kul att ni tyckte om stolen. Jag tror Leia gillade den också. Hon såg lite stolt ut när hon satt i den.

2010-09-12 @ 20:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!