Fotograferingen avklarad...

har Felicia & Malin precis åkt härifrån!
Och några kort blev faktiskt riktigt bra. : )
Samtidigt som man slängde hur många som helst, men det är så det ska vara antar jag :D
Så kanske skulle ta och utbilda mig till fotograf?
Eftersom jag en gång i tiden ville bli frisör och det gick åt helvete, så kanske jag ska satsa på detta..
Faktiskt första grejen jag skulle kunna tänka mig att utbilda mig till istället för frisör..
Eller så kommer även detta vara en dröm som inte slår igenom..
Den som lever får se =)

Lägger upp några av bilderna lite senare! :)

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!