Drömmar...

Heeey..
Idag skulle vi ha träffat Mickis, Ninja & Nikita..
Men pga sjukdom och dålig nattsömn från deras sida, fick vi tyvärr skjuta upp det!
Får se om vi eventuellt hinner med en promenad imorgon eftermiddag! :)

Förut satt jag och drömde mig bort lite på Junkyard.se och det är ju inte så svårt att göra det =P
Tror jag skulle kunna beställa Converse-skor i alla färger som finns.. Nästan iaf ;)
Skulle egentligen behöva ett par nya svarta, då mina gamla är rätt utslita.. Men dom får hänga med ett tag till. :) Längtar redan tills det blir dags att handla skor till Leia. Har redan bestämt att hon kommer få ett par rosa converse! :D
Satt även och kollade på massa fina t-shirtar jag skulle vilja ha..
Men efter ett tag fick jag visst inse att jag inte var miljonär ;)
Överst på min shoppinglista står ju faktiskt vinterjacka, men har inte hittat någon som jag tycker om än :(
Så får snällt vänta tills det kommer in någon bra.. Eller så får jag helt enkelt frysa ihjäl =)


Nu, ska jag krypa ner i sängen o gosa med min familj..
Leia var visst lite kelsjuk och har somnat bredvid sin pappa! ♥

Natti!

Kommentarer
Postat av: Cicci - Mamma till lilla Joline

Joline har ett par rosa converse strl 19.. men hon kan ju inte ha dom än , buhuuuu.. och hon hinner säkert växa föbi dom under vintern...



Kram på er.

2010-09-08 @ 23:39:19
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Finns massor snyggt där ju! Vi skulle helt enkelt bli miljonärer du o jag ;P



Puss o sov gott!

2010-09-08 @ 23:58:25
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: mikaela

Sv; Ja en så länge har jag fått sova i allafall.



Tråkigt det är att komma på att man inte är stenrik du=P

Får bli det om några år vet du. skulle va något:)

puss o kram

2010-09-09 @ 03:39:00
URL: http://miikkisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!