Skippar rubriken idag ! ;)

Allvarligt talat, snart måste Platen sätta på värmen.. :(
Inatt fick jag sova med linne, strumpor och två täcken!
Plus att jag helst hade önskat att Rickard låg i mig också ;) Men lite sömn ska väl stackarn få..
Men när han väl somnat kröp jag intill lite, för då märker han det inte! =P 

Idag kommer min kära syster & hennes kompis hit! 
Jag ska fotografera dom lite =)
Det ska bli roligt! 
Får se om jag lägger upp några bilder senare, om det blir några bra vill säga :D

Efter att Leia har ätit lite så ska vi gå en sväng..
Behöver ta lite nya kort som Rickard kan använda sig utav och redigera lite osv...
Dock har jag ingen aning om vad jag ska fota för något, men får hoppas vi hittar något! 

Bäst att sätta fart då kanske! 

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Fan, är det så jävla kallt?! Stackare :(



Kul med liten fotostund! Klart du måste släng upp bilderna sen :)

Puss!

2010-09-01 @ 15:04:39
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Sv; Tack tack, men jo ett par-3 kilo kan jag nog gå ner :P



Puss

2010-09-01 @ 16:55:15
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!