Äntligen Fredag..

Äntligen är den där underbara Fredagen här..
Vilket betyder att det är helg och Rickard kommer vara ledig i två dagar!
Mysigt att vakna upp tillsammans imorgon! ♥

Idag hade jag tänkt att jag skulle tagit mig en promenad, men eftersom vädret var skit så blev det inget med det!
Var även sugen på att gå till stan en sväng.. Men blir inget med det heller..
Eftersom det ser ut som en bomb har slagit ner här hemma så behöver jag städa..
Jag försöker helt enkelt fly lite, eftersom jag inte har någon lust att städa ;)
Men det är väl lika bra att ta tag i det!
Det är ju så skönt efteråt :D

Men först ska nog jag och Leia gosa lite i soffan ;)

Ha en bra Fredag!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Vänta med stan! Den ska ju vi göra nästa vecka ;)

Puss!

2010-09-10 @ 10:40:11
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!