Bloggtorka?

Jag tror jag har fått någon form av bloggtorka.
Har ingen lust att blogga :( Lite tråkigt faktiskt..
Får väl hoppas att lusten kommer tillbaka snart :D

Idag har Linda & Kean varit här en sväng!
Alltid lika trevligt!  =D

Nu har Leia precis sovit och käkat lite, snart är det dags att åka och handla lite också.
Usch finns det något tråkigare än att handla? Men något som måste göras helt enkelt!
Sen blir det lugnt ikväll, inga planer alls.

Imorgon är det Fredag, blir nog Fredagsmys med familjen! ♥

Kommentarer
Postat av: Fröken M

jag måste säga detsamma till dig ! och du är nu mer en prenumerant rikare :) jag kikar snart in igen ! Ha en mysig dag :)

2010-09-23 @ 13:19:23
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Fröken M

KUL !! Då lär vi höras mycke framöver !

2010-09-23 @ 13:30:19
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!