Tv-tisdag!

Ska strax krypa ner och värma mig i ett bad...
Har huvudvärk och känner mig lite hängig :( Jag tänker då inte bli sjuk!
Så hoppas jag mår bättre imorgon! :)

Leia sover sen en stund tillbaka, får se om hon sover för natten eller om hon vaknar om en stund och tror att hon ska vara vaken :P
Igår somnade hon inte ordentligt förrän 23.. strax efter det blev det sängen för oss också, så inte någon egentid direkt..
men får passa på nu när hon sover sötnosen! :D
Rickard kollar på hockey och för tillfället leder Brynäs, det ser ut att bli en bra kväll det här=)

Snaaaaaart börjar Desperata hemmafruar också.
Hur jag ska klara mig sen när det är säsongsuppehåll? :D

Puss!!

Kommentarer
Postat av: jessica

Hoppas du inte blir sjuk :(..

Klart vi kan köra fler gånger :)jättekul att det går bra :p



Kram fina du!

2010-11-23 @ 23:47:40
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Tina

Du får köpa boxarna så kan du titta när du vill sen :) Hoppas du känner dej bättre idag.

Kram

2010-11-24 @ 05:55:01
URL: http://magnefix.blogg.se/
Postat av: Mirre

Ohh hoppas inte du blir sjuker, och att du njöt extra av DH sedan =D



kramar

2010-11-24 @ 09:28:29
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!