Hurtbullar..

I förmiddags åkte jag och Rickard iväg till gymmet en sväng..
Det var såå skönt att träna lite :)
Leia hade sin farmor som barnvakt så länge.. Men hon sov fortfarande när vi kom hem så hon märke inte ens att vi hade varit borta! =)

För tillfället sover Leia igen, och jag ska passa på att spinga ner ännu en gång till tvättstugan..
Strax kommer även tävlingen upp också, så håll utkik :D

Ikväll är det mitt favoritprogram igen,tjiho!
Få se om jag möjligtvis får lite sällskap?! :D

Puss..

Kommentarer
Postat av: Mirre

Great att ha fått träna lite och undanröjt innan snäckan vaknar =D



Missar det ikväll då jag ska på bio =D

karmar

2010-11-16 @ 14:17:46
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!