Ultraljud

Idag har vi varit på tillväxtultraljud eftersom jag har varit orolig att bebis i magen inte växt som hon ska, eftersom alla under min graviditet sagt att jag har liten mage!
Allt såg jättebra ut och det var fortfarande en tjej i magen! Såg den lilla pullan ;)
Dessutom så var hon inte alls för liten för sin ålder utan hon låg 4,7 % över medel.
Hon vägde idag 2523gram och medelvikten ligger på 2409gram för denna vecka, så det känns hur bra som helst!
Barnmorskan sa att bebisen väger precis som hon ska och att jag inte behöver vara orolig mer, och jag ska vara glad att jag har en liten mage :)


Fick ju med oss bilder hem på henne såklart.. 
Det är ju en liten rocker i min mage ;)


Var tvungen att dela med mig.. ganska häftig bild måste jag säga..


Vägde mig också.. och några kilo till har jag lagt på mig.. Väger nu 64.4kg
+ 11,1 kg. Ska bli intressant att se vart det slutar! ;D


Kvällen blir förövrigt lugn.
Imorgon ska vi hem till Rickards pappa och bli bjudna på mat och fira honom lite..
Han fyller inte förrän nästa lördag men då är han inte hemma, så därför tar vi det imorgon! 

Hoppas ni har en bra fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Sv; Tack gumman! :D



Skönt att bebis växer som hon ska, o du ska som sagt va glad att du har en liten mage! :P

Kramar

2010-05-15 @ 18:05:46
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Mammi

Snart kommer hon ut lilla rocktjejen jag längtar så<3

2010-05-16 @ 02:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!