Tisdag!

Godkväll!
Det blev en sväng till stan idag! Inhandlade oss en skötväska! Kollade först på en Teutonia eftersom vi ska ha en sån vagn. Men det är ju så fruktansvärt dyrt. 700 för en väska! Men hade Rickard fått bestämma så hade vi köpt den första så att vi kom snabbt därifrån, han gillar inte det där med att gå i affärer ;)
Men som tur var så kollar vi lite till för vi inhandlade oss en liten billigare väska! Det blev en av märket Carena istället! En helt vanlig svart, passar oss alldeles perfekt! :) Och den var hälften så dyr som Teutonian..
Så viktigt är inte märket för mig! :)


Sedan köpte jag även ett paket gardiner till vardagsrummet.. När vi flyttar sen så får vi nämligen ett fönster till i vardagsrummet och jag vill ju gärna kunna ha mina rosa i nya lägenheten också, så därför köpte jag ett paket till så att dom inte tar slut! :D
Sedan köpte jag även ett två par strumpor på lindex till bebis! ville ha ett par vita! Men när jag kom hem såg jag att dom var beigevita och att dom inte riktigt passar! Herregud, hur petig har jag blivit???
NU får jag sluta upp!! :) 

Anna kom förbi en sväng och lämnade lite kläder som Ebba inte kan ha längre, det tackar vi för :)


Imorgon är det tvättdag! Plus att vi måste sätta igång och måla klart den sista sidan till spjälsängen så den blir klar snart.. Det är ju lustigt att man skjuter fram allt.. det har ju tagit flera veckor för denna säng att blir klar! =P
Men snaaaaaaart så! Det är lätt att skjuta fram allt!

Imorgon är den ny bebisvecka igen också! <3

Hoppas ni alla haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!