Ny hårfärg & punktering

Idag har jag äntligen färgat & klippt mitt hår.. det var verkligen välbehövligt! Lite mörkare och lite slingor, sen bara toppning på längden och lite uppklippt.. Sparar väl till lite längre hår eller något nu.. 
Vill inte klippa av mig håret eftersom det är skönt att kunna slänga upp det i en toffs..
Men det är en liten trälig mellanlängd!

Vi färgade oss iaf hos Jenny i Vadstena.
Rickards mamma skjutsade in oss och så skulle hon bjuda oss på mat när vi var klara.
Men sen innan vi skulle käka så upptäckte hon att det var punktering på bilen.. KUL..
Så vi fick vänta inne i Vadstena i två timmar på att en däcknisse skulle komma och fixa..
När han tillslut kom (försenad med såklart) så passade inte några muttrar eller vad det var. Så han var tvungen att åka tillbaka till Motala igen för att hämta ett nytt däck..
Då gav Rickard & Jag upp och tog Jennys bil hem till Motala.. För jag behövde nämligen till arbetsförmedlingen också för att lämna in ett papper innan dom stängde...  Allting löste ju sig tillslut men ändå väldigt irriterande.

Så vi är ganska trötta efter dagen och det blir en lugn fredag..
Har precis ätit varsin pizza och ska snart lägga oss i soffan & slöglo på så ska det låta.. för något bättre än det finns det ju inte att titta på...

Ha en fortsatt trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Usch va träligt med punka! :(



Jag vill se bilder på håret! :D

Kramar

2010-05-08 @ 09:55:48
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!