Fredag!!

Gött med helg! Inte för att det är så stor skillnad.. Alla dagar är ju typ likadana..
Var hos tandläkaren imorse.. Hatar att gå dit. Men har inte varit där på fyra år så det var visst dags!
Sluta med att jag hade ett hål och en lagning som lossnat så det måste ju fixas..
Så ska ta första tanden på onsdag. En såndär rolig utgift..
Sedan gick vi en sväng på stan och jag köpte två pyjamasar till bebis & lite smink till mig själv som var slut.
Sen köpte vi med oss Med eller Utan-baguette och gick hem och åt tillsammans med Rickards Mamma!
Trevligt med en liten lunch!

Ikväll ska några av Rickards kompisar komma hit.. Dricka lite öl och umgås. Trevligt för honom.. :)
Han behöver väl få prata lite killsnack nu mitt i allt förlossningsprat ;)
Så jag passar på att åka till mamma en sväng & umgås med henne.. <3


Nää nu ska jag se om man kan sitta på balkongen en sväng :)

Hoppas att ni alla får en underbar fredag!


Kommentarer
Postat av: Mammi

Mysigt hade vi=)<3

2010-05-29 @ 00:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!