Fredag o Sol.. Tjoho! :)

Härligt med fredag och sol. Idag är jag på lite bättre humör.. det är skönt!
Men undrar om jag inte har lite känningar av pollen, för har lite dov huvudvärk och sen snorig i näsan..
Eller så är jag bara förkyld =)
ska strax ner till stan en sväng med mammi och hämta tillbaka hennes telefon som vi lämnade in förra veckan..
Snabba bud! :)

Kvällen kommer vi spendera hemma hos min kusin o hans tjej! VI ska käka lite gott och umgås!
Även hämta hem babyskyddet som vi ska låna utav dom :) sen är det bara vagnen kvar att hämta..
Sen kan hon komma ;)

Imorgon ska jag och mickis in till Linköping och shoppa lite! Trevligt!

Nää nu måste jag fixa till håret innan mamma kommer!

Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!