Var är påsen??

Hallå..
Det blev en lång dag på stan idag, men det var trevligt! Dock inte lika trevligt för min stackars rygg..
men jag får skylla mig själv=)

Lite shopping blev det såklart :)
Två linnen till mig själv, och en t-shirt och trosor. Och sen en klänning ifrån gina som jag tänkte att den kanske blir fin till leggings. Men nejtack. Såg förjävligt ut när jag kom hem. såg ut som en liten halvfet tant i den=P
Så det får bli att lämna tillbaka den..

Sen är är det ju det där med bhar.. Det är ju ingen rolig historia. För alla som känner mig vet hur mycket jag
hatar att inte hitta bhar som passar utan att allt är försmått..
provade några stycken på lindex, tillomed en amningsbh men inte passade den heller.
Varmt och jävligt var det också så jag gav upp. Får väl gå bhlös=)
Nevars, det får bli en annan dag med nya tag:)
Dock har jag en bh här hemma som jag kanske kan använda ett par veckor till, men den simmade jag i för ett tag sen och den lukta klor och jag har inte tagit tag i att tvätta den.. Så det gjorde min sambo till min förhand när jag var på stan och gjorde av med pengar.. Allt för att jag mig glad! Gillar det starkt!
Han är fin han!<3

Gav ju mig även in på jakten efter kortärmade bodysar till bebis vilket inte är det lättaste..
Men hittade tre jättefina på Baboon för 100 kr! Kanonbra! :)

På hemvägen märkte jag dock att jag inte längre hade tre påsar utan bara två..
Baboon påsen var borta! Hade jag tappat den på vägen tro? Var ju bara att gå tillbaka samma väg som jag gått ifall jag hade tappat den på vägen.. man vet ju inte, så vimsig som jag kan va. Irriterad, ont i ryggen och halt överallt traskade jag tillbaka till stan för att leta efter påsen. Ville ju inte tappa bort dom där bodysarna när jag äntligen hade hittat så fina kortärmade.. men ingen påse påvägen såklart.. men det sista jag gjorde innan jag gick ifrån stan var ju att gå på toaletten i gallerian, så fick först springa in på vila och växla till mig en femma.
För det hade jag ju såklart inte på mig! och sen stoppade jag snällt in femman i dörren till toan o gick in.. och helt orörd och fint stod ju såklart min fina baboon påse där på golvet! Tack för det!!

Sen eftersom min rygg höll på att ta kol på mig så kom min moster o hennes man och hämtade mig på stan och skjutade hem mig! Tack för det :)

Nu tror jag inte att jag missat något!

Måste släng ut en bild på mina fina bodysar som jag tillslut fick hem=)

vet inte om färgerna är så rättisvisa på bilden=P
den i mitten är mer lila i verkligheten..

Nee nu måste jag ta tag i att skriva ett personligt brev så min jobbcoach blir nöjd.
Suck, undrar då varför man ska ha en sådan för?

Hoppas ni andra haft en bra Tisdag =)

Kommentarer
Postat av: mikaela

skönt att du hitta påsen med dom fina bodysarna=P

kram

2010-03-09 @ 20:45:36
Postat av: Linda Olsson

Fina bodys du köpt! Tur du hittade dom igen! :P



Yes, tur det dök upp en pung! ;) Haha! :P



Kramar

2010-03-09 @ 20:55:32
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Mammi

Åh vilka fina bodysar. Hoppas det går bra hos BM så ses vi sen då pööööözzz<3

2010-03-10 @ 09:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!