Måndag och ny vecka..

Idag har det varit en ganska okej dag förutom min rygg som har varit värre än någonsin :(
Så i morgon måste jag verkligen ringa till sjukgymnasten! För står snart inte ut :( Ska man verkligen ha såhär ont?
Orkade nämligen inte ringa i morse då jag knappt sovit någonting i natt...
Så dumt att dom bara har telefontid en halvtimme varje morgon.. Men det är bara gilla läget.

Dagen har jag tillbringat tillsammans med Mickis.. Först stod vi ute i vårsolen en stund så att J fick leka av sig lite..
Och sen blev det fika hos A1 dit kom även min mor och min kusin med sin lillstrumpa. Trevligt!
Mickis och jag bakade Blåbärspaj.. Så gott alltså! :)

Efter det åkte jag hem och köpte med mig Pizza, vi orkade inte fixa någon annan mat idag.. ibland får man vara slö=)

Hade även tänk att glo på new moon ikväll, men orkade inte så kanske bli i morgon istället!

Hoppas att ni alla har haft en bra dag :)

Natti!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Visst är det sjukt kasst att de bara har tid en halvtimma! :O Fattar inte hur de har tänkt :S



Gott med paj! :D



Kramar

2010-03-16 @ 07:44:47
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: mickis

fint du har gjort det=)



new moon va bra tyckte jag, men ja visste inte att det va 2 filmer till efter, så nu blir det och vänta hundra år=P



kram

2010-03-16 @ 08:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!