Lägenhet...

Ja idag ringde dom tillbaka angående den där trean som vi ville titta på.
Och som det känns nu så vill vi inte ha den, men kan ju vara kul att gå och titta på den iaf=)
Så det ska vi göra i morgon fm :) ska bli intressant och se hur den ser ut..
Fräsch, äcklig, för liten balkong osv. Sen kommer väl det jobbiga att väga för och nackdelar.. =P

Annars har det varit en ganska lugn dag.
Träning först. Sen handling och sen har min syster och mammi varit här.
Klippte Alice hår, och hon blev nöjd! :)
Lite roligt att hon hellre vill att jag klipper henne än en frisör.. Men jag gör det gärna =)

Våffeldagen är det ju idag med, men inte en ända våffla har jag fått i mig!
Är visserligen lite sugen nu såhär på kvällen... men orka ställa mig och fixa det nu..=)
Får bli en smörgås o lite yoghurt istället :)

Hoppas alla haft en bra dag.

Uppdaterar i morgon efter vi kollat lägenheten :D

Kommentarer
Postat av: Mammi

Bättre ni flyttar hem till mammi så kan ju jag va barnvakt jäääämt=)

2010-03-25 @ 22:10:44
Postat av: Angelica

JAAA, vilken bra idé! Att jag inte tänkt på det tidigare!

ELLER INTE!!!

jag tror det är bättre du är barnvakt jämt , fast vi inte bor hos dej, hihi

Love you!

2010-03-25 @ 22:16:34
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Jaaa, det kommer nog bli lite svårt att flytta till lägenhet. Särskilt på sommaren! Vintern kvittar det ju. :P



Huset ligger i borenshult. :)



Kramar

2010-03-26 @ 08:50:10
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Sv; Tack tack! :D



Ja, det är synd att det inte är större...



Hoppas lägenheten är nått för er nu då! :D

Kramar

2010-03-26 @ 15:00:21
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!