Äntligen Fredag!

Sol igen :)
men hade det minsann snöat lite i natt ? usch det vill vi inte ha mer av.

Idag mår jag lite bättre än vad jag gjorde igår.. Har inte behövt kräkas iaf så det känns skönt :)
Får hoppas det bara var någon engångsgrej.

Ryggen är dock inte att leka med :( tycker det blir värre för varje dag nu..
Så väntar på att vårdcentralen ska ringa upp mig så att jag kan komma i kontakt med en sjukgymnast.
För det tär fan på psyket att ha ont hela tiden. :(
Men får hoppas det kommer hjälpa =)

Kom ner till gymmet och tränade lite lätt en sväng iaf..
Det var skönt.. Även om man inte hårdtränar är det skönt att komma ner dit en stund iaf..
Undrar även om jag ska försöka ta mig ner till simhallen och simma någon dag snart igen..

Annars blir nog dagen lugn vad jag vet.

Ikväll ska min kära sambo laga god mat till mig har han lovat.
Det gillar jag :D
Dock blir det väl jag som får ta hand om disken då =P Men det är det värt:D

Hoppas alla får en bra Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!