Barnmorskebesök...

Idag har vi varit hos barnmorskan igen. Detta var det sista besöket hos våran barnmorska för sen skulle hon ha semester.
Så det allra sista besöket som vi har två dagar innan BF så får vi komma till en annan tjej! Kändes lite konstigt att det var sista gången man träffades men ändå skönt! Nu vet vi att det är nära. Det kan ju ske i stortsätt när som helst nu.. Åh vad vi längtar!
Jag har en förhoppning om att vi slipper gå på det sista barnmorskebesöket den 21a men sån tur kanske vi inte har =P Det är bara vänta och se glad ut nu! :)
Har börjat känna mig riktigt otymplig nu och tror jag har samlat på mig lite vätska i kroppen.. :/ Fötter och händer är lite svullna.. Och värmen gör ju inte det hela bättre. Tur att det snart är över :) Man får vara lycklig över att man inte ska gå höggravid hela sommaren=) Måste försöka hitta det positiva nu i väntan ;)

Allt såg som vanligt jättebra ut.. Blodtrycket låg bra, hjärtljuden var fina och magen hade växt 1 cm sen sist.. Så sf-måttet var alltså 34cm! 
Sedan vägde jag ju mig såklart också.. Idag vägde jag 67.6 kg. Så +14.3kg totalt!
Det är helt enkelt bara bebis i magen ;) Hoppas inte jag får mer vätska utan att vikten stannar här.. :)

Idag ska vi ner till gymmet en sväng, kanske är sista gången innan bebis kommer, vem vet! 
Sen ska jag och mamma till stan och lämna in hennes mobil igen eftersom att den är trasig igen trots att den nyss blivit lagad. Jävla skit..

Sen vet jag inte vad som händer.. Borde nog ta tag i våran lägenhet.. Behöver städa den lite, ser ut som en bomb har slagit ned.. 

Hoppas alla får en bra måndag, trots vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!