Mitt i veckan..

Då var det Onsdag igen..
Idag har Cenny varit och tittat på Leia.. Trevligt!
Sedan har Rickards pappa varit här också.. Vi tog oss även en promenad till Maxi och handlade lite..
Skönt att komma ut och röra på sig lite=)

Köpte även lite jordgubbar så ska ta mig en tallrik med glass snart tänkte jag! GÖTT!

Imorgon ska vi sätta igång och börja packa också, Rickards mamma som har semester kommer hit och ska hjälpa oss lite.. Snällt!
Usch ser inte fram emot själva flytten.. önskar att det var klart och vi bodde i nya lägenheten nu.. men det blir nog bra.. Nästa vecka får vi reda på när vi får nycklar till lägenheten.. Skönt att vi får komma in lite tidigare..

Leia ligger naken på täcket här i vardagsrummet och har somnat ser jag!
Skönt för henne i den här varma lägenheten..
Det är ju sjukt varmt alltså.. spelar ju ingen roll om man försöker vädra..

Nähe, nu ska jag fixa ens skål med jordgubbar & glass..
Hoppas ni alla får en bra kväll...


Älskar min familj så mycket! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!