Ingen lust alls...

Har inte haft någon som helst lust att blogga.
Men känner att en liten uppdatering skadar ju aldrig :)

Alltså denna värme, är ju nästintill olidlig... Nu vill jag faktiskt ha lite regn..
Bara så att det rensar lite så det slipper vara så kvavt...
Jag hoppas på att det kommer lite i natt :)

Flytt på lördag då! Blir inte på fredag för vi ska nämligen skjutsa Rickards pappa & hans fru till flygplatsen på fredag em..
Så känner att det blir bättre att köra på lördagen då vi inte har några tider att passa..
Jag ser inte fram emot själva flytten men jag ser fram emot när allt är klart.. Fyfan för att flytta i denna värme alltså!
Tur för mig att jag slipper bära iaf=) Det överlåter jag till grabbarna! :)

Så idag har vi varit uppe i förrådet och plockat iordning på saker som ska kastas.. man har ju samlat på sig en del skit.. Så imorgon bär det av till tippen!

Lilla Leia då.. Är fortfarande lika snäll.. :)
Har dock bytt märke på ersättningen, för hon blev lite trög i magen av Semper.. Så nu kör vi med Nestlé istället.
Fungerar mycket bättre!

nä nu ska jag ta en dusch för att svalka av mig i denna hetta!

Passar på att lägga upp lite bilder också=)


Sötisen när vi skulle på promenad härom dagen!

Underbara du!!<3

Så fin!

Vagnen med nya paraplyet! :)









Kommentarer
Postat av: mammi

Mormors lilla hjärta<3

2010-07-12 @ 22:21:01
Postat av: Linda Olsson

Tack så mycket!

Och detsamma, en sån liten sötnos du har!



Kramar

2010-07-15 @ 09:35:48
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!