Hur krångligt ska det behöva vara?

God morgon! 
Idag är det mulet ute.. ganska skönt kan jag tycka.. men ännu skönare om det skulle komma lite regn..
Så att det slipper vara så himla kvavt! Men det blir nog inget med det skulle jag tro!
Imorse vaknade Leia vid sju och ville ha mat och sen ville hon gå upp! :)
Sen har vi badat henne idag igen! Hon verkar gilla att bada, somnade nästan så mycket njöt hon.. sötisen!

I eftermiddag ska vi till bvc för första gången.. ska bli intressant att se vad hon väger nu :)

Sen har jag satt mig ner för att börja fylla i papper och ansöka om bostadsbidrag för nya lägenheten.
Så krångligt det ska vara, men ska uppskatta sin inkomst för hela året osv.. 
Sen ska man ju även skicka med alla utbetalningar som styrker inkomsten, och givetvis så hittar jag inte alla papper.. Usch säger jag bara.. dom gör det säkert så krångligt för att folk inte ska orka söka=P
Aja nog om det, ska ta tag i det en annan dag snart igen=)

Nähe om man skulle ta och ge lilla Leia lite mat kanske, och sen ta en dusch så man blir människa!

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!