Uttråkad :P

SENASTE:
1. Dryck: Päron Cider
2. Telefonsamtalet: Linda!
3. SMS: Felicia
4. Sång du lyssnade på: Någon som Rickard spelade för Leia.
5. Gången du grät: Minns inte riktigt :P

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Ja det har jag nog:P
7. Har någon varit otrogen mot dig: Inte vad jag vet...
8. Varit kär: Självklart!  
9. Förlorat någon speciell person: Näee
10. Varit deprimerad: ja det har jag varit.
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Ja det har jag nog gjort.
I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny person: Ja det har jag gjort som tur är =).
16. Fått ditt hjärta krossat: Icke.
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Jaa det har jag gjort :)
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Näee det tror jag inte.
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja det har jag gjort odet är jag glad över.
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja det har jag fått, folk har för mycket fritid.
21. Pussat någon: Ja det har jag gjort.

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Alla.
23. Hur många barn vill du ha: Två, eller högst Tre ;)
24. Vill du ha några husdjur - nej tack=)
25. Vill du ändra ditt namn: Efternamnet ;)
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: hmm firade med släkten.
27. Vilken tid vaknade du idag: Halv tio! underbar sovmorgon! :D
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Det ni ?;) 
29. Är det någonting som har hänt dom senaste veckorna som du skulle vilja ändra? - Inte som jag kan komma på sådär på rak arm.
30. Senaste gången du träffade din mamma: var igår.
1. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Inget! Det är perfekt!
32. Vad lyssnar du på just nu: Tvn i bakgrunden.
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Det har jag säkert :p 
34. Vad gör dig irriterad just nu: För tillfället ingenting =)

OM DIG:
37 Vad är ditt namn: Angelica
38. Stjärntecken: Vädur
39. Kille eller tjej: Tjej.
40. Grundskola: Södra
41. Gymnasie: Platen
42. Högskola:Ingen :P 
43. Hårfärg: Blond!
44. Långt eller kort: Lagom!
45. Längd: 170 ;)
46. Vad gillar du gällande dig själv: hmm, inget:P
47. Piercings: naveln.
48. Tattoos: Ingen än.. :P
49. Höger eller vänster: Höger.

DIN FÖRSTA:
51. Operation: foten.
52. Piercing: Naveln.
53. Tatueringen:  ingen.
54. Bästa vän: Emelie..
55. Sporten du spelade: Inget för mig :P
56. Husdjur: Katt
57. Vaccination du minns: Stelkrampsprutan.
58. Konsert: Backstreet boys :P
60. Alkohol du drack: Säkert cider eller vin..

JUST NU:
61. Äter du: Ingenting..
62. Dricker du: inget där heller..
63. Är du på väg att: Borsta tänderna och gå o lägga mig.
64. Lyssnar du på: Samma som förut.
65. Väntar du på: inget speciellt..

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Har.
67. Vill du gifta dig: Det är väl klart att jag vill..
68. Karriär i åtanke: Fotograf kanske, eller ska jag någonsin lyckas bli frisör??

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Ögonen..
70. Kramar eller pussar: Pussar..
71. Kortare eller längre: Längre..
72. Yngre eller äldre: Äldre :D
73. Romantisk eller spontan: Romantisk tror jag=)
74. Snygg mage eller snygga armar: ARMAR!!!!
75. Tatueringar eller piercingar: Kvittar ;p
76. Känslig eller inte: Båda och , lite lagom helt enkelt=)
77. Ragg eller förhållande: Förhållande.
78. Bråkstake eller tveksam: Inte tveksam iaf, så då får jag välja bråkstake..

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: ja det har jag gjort..
80. Gjort något sjukt spontant: Det har jag säkert gjort..
81. Tappat glasögon eller linser: nej=)
82. Haft sex på första dejten: Nej det har jag inte haft..
83. Har du krossat någons hjärta: Har jag säkert.. :P
84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja det har väl hänt..
85. Har du blivit arresterad: Nej..
86. Dissat någon: Självklart!
87. Gråtit när någon dött: japp..
88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Jajjemän!! 

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Inte så ofta som jag borde kanske..
90. Mirakel: nej för det har ju inte skett än så..
91. Kärlek vid första ögonkastet: Aboslut!
92. Himlen: njaeeee..
93. Tomten: haha nej!=)
94. Att kyssas på första dejten: Ja det tror jag!
95. Änglar: Näeee.

SVARA ÄRLIGT
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja det tror jag!
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Rickard Och Leia och min familj!
100. Att posta det här är din 100 sanning: Ja det är det!


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Vadå? Har inte jag förändrat ditt liv eller? Fy fan... :´( HAHAH!



Jag ska ju också försöka orka med den här listan tänkte jag...NÅN gång ;)



Jag vågar knappt säga va vi har här hemma idag...sjuka barn :(

Eller Kelly hostar som fan...det kan ju gå över. O Kean har feber...men kanske bara är tänder. Buhuuu! Dom får fan inte va sjuka på fredag!!!



Puss <3

2010-12-28 @ 09:31:35
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Roligt att läsa!! :D



PUSSS!

2010-12-28 @ 10:22:04
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Mirre- Foto & hundtoka

Antog den jag med =D

kramar

2010-12-28 @ 13:28:15
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Tack så mycket för din rara kommentar, glädjer mig att du gillar min bild! :-)



God fortsättning och Gott Nytt År!

2010-12-28 @ 14:13:27
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Postat av: Mirre- Foto & hundtoka

ja, faktiskt, länge sedan jag gjorde en lista faktiskt

kramar

2010-12-28 @ 14:16:59
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!