Mysfredag!

Hallå!
Bloggen har jag visst inte hunnit med alls idag..
I förmiddags kom vi äntligen in till stan för att shoppa lite juklappar och strumpbyxor till klänningen som Leia ska ha på julafton.
Inhandlade även en body till henne, sen ville jag köpt en jeanskjol också.. men den fanns inte i hennes storlek :( 

Sen har vi varit och handlat och sedan bara myst! =)

Snart är det dags för idolfinalen.. Vem är eran favorit? :D
Jag hoppas att Jay vinner såklart, men vi får se :)

Trevlig Fredag på er!

Kommentarer
Postat av: Kristine

Jag hoppas på JAY!! Han är så grym, vilken röst den mannen har :-)

Ha en trevlig helg!

2010-12-10 @ 21:27:44
URL: http://mammansdagbok.blogspot.com/
Postat av: Linda Olsson

Bojkotta Idol! :P

Hihi!



Fika snaaart va??? Saknar mitt hjärta <3

PUSS

2010-12-10 @ 21:52:20
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!