Idag har jag tänt ett ljus...

Idag är det ett år sen min kusin valde att lämna livet här på jorden.
Alldeles, alldeles för tidigt... :'(
En fruktansvärd händelse som påverkade alla i släkten..  Framför allt hans närmaste..
Jag lider något fruktansvärt med min morbror och hans familj.. Och hans barn.. :(
Så svårt att förstå hur han kunde göra det val han gjorde.. Speciellt när man har barn..
Nu när man själv har barn så kan jag ännu mindre förstå.. :'(
Men man kan nog aldrig sätta sig in i en annans situation om man inte varit i den själv..
Jag hoppas att du har hittat den frid som du strävade efter..
Men jag önskar ibland att du kunde ge oss ett svar.... Varför?
Jag tänker på dig väldigt ofta och hoppas att du har det bra... ♥








 



R.I.P Daniel! :'(


Kommentarer
Postat av: mammi

<3<3<3

2010-12-13 @ 00:01:44
Postat av: Linda Olsson

Finns inga ord :( <3

2010-12-13 @ 16:26:04
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!