Hej Torsdag!

Dagen började med storhandling på maxi, alltid lika roligt!
Dock måste jag åka och handla bakgrejer någon dag snart, för jag MÅSTE ta tag i att baka lussekatter ju :D

Sedan åkte jag och Leia hem till Linda och fikade och Daniel passade på att kolla felet på våran bil.
Det tog honom fem minuter tror jag. Så nu funkar den igen, tjiho!  :D

Nu ska jag ge mig ut i kylan igen för att gå till Ica, Rickard har fått sin nya datamus och han har alltid en tendens att beställa saker i mitt namn.. Suck :P

Dags att ge sig ut då! Åh vad jag ogillar kylan =P

Hoppas ni haft en bra dag i kylan..
Puss!!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Tack för hjälpen o sällskapet idag honey! <3

Puss!

2010-12-02 @ 19:24:18
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Rickard

Det är asbra att beställa i ditt namn, då slipper ju jag gå. =>

2010-12-02 @ 23:01:05
URL: http://www.rillton.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!