Leias första riktiga leende :)

Idag har Bvc-sköterskan varit här på hembesök. Det gick bra! Leias röda prickar/utslag som har, har blivit mycket bättre.. Hon sa att det förmodligen är lite värmeutslag och hormonprickar! Skönt att det inte var något värre och framför allt skönt att hon inte lider utav det.
Leia väger förövrigt 4870 gram nu! Snart en 5Kilos klump!! Helt sjukt vad fort det går=)

Idag fick vi även med hennes första riktiga leende på kort!
Åh vad det värmer i hjärtat!! <3 underbara unge!



Lägger in ett annat fint kort jag lyckades ta:D

 

Än så länge går det bra med att inte äta något sött!!
Men jag måste erkänna att jag längtar till helgen då jag får svulla lite.. =)
Innan jag var gravid så älskade jag att dippa gurka & morötter.. Men under hela graviditeten så har jag inte varit ett dugg sugen... Men undrar om inte det suget kommit tillbaka lite nu..
Känns ju ganska nyttigt att äta det ändå sådär på helgen! :)
Nog om det, jag tänker kämpa vidare iaf.. Nu har jag inte vägt mig på ett tag, men kan tänka mig att jag har typ fem kilo kvar att gå ner.. och det är väl inte mycket egentligen.. men för mig är det mycket..
Vill ju se ut som jag gjorde innan graviditeten såklart :) Så därför hoppas jag att jag lyckas hålla mig till sötsaker bara på helgerna.. men så svårt ska det ju faktiskt inte vara!! 

Nää nu ska jag ta med min familj ut på promenad..



Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Fin hon är!

Duktig du är som håller dig ifrån sockret ;)



Kram

2010-08-03 @ 22:47:12
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Ja, vissa dagar byter jag ut den mot sån där "bars". Så jag får tugga lite på nått ;) haha! Annars är det ju bara dricka o dricka.



Nej, det är andra gången, tror jag..alltså jag fick en störtblödning för ett tag sen, bara en endaste dag. Men tror lite att det kanske va ett ms eftersom det va, ursäkta, klumpigt och så... Inget jag har skrivit om, för jag tycker inte det är mycket att skriva i bloggen.. Men jo, jag tror det va så faktiskt.. :/



Tack tack, det känns faktiskt mycket bättre i ryggen nu! :)

Kramar

2010-08-03 @ 23:22:01
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!