I brist på annat..

Oj, dåligt med uppdatering här.. När det varit fint väder ute har vi passat på att umgås med Mickis & Alla barn :) Mysigt..

Igår var jag även och fixade håret, gjorde lite ljusa slingor. Har bestämt mig för att göra mig helblond nu. Oftast brukar man ju vilja bli blond till sommaren och mörk till hösten/vintern.. Men jag är visst lite tvärt om , och varför vara som alla andra?! Det blev bra, men om tre veckor ska jag tillbaka och göra ljusare igen=) om jag inte ångrar mig, men det tror jag inte.. =P

Leia hon växer så det knakar.. Var på Bvc idag, och hon väger nu 5115 gram & är 56,5 cm lång.. Stora tjejen <3 Var även på hörselkontroll idag och det gick jättebra=)

Lägger upp lite bilder i brist på annat :)



Så, många bilder blev det=)
Men hade svårt att välja, man tar ju så himla mycket kort hela tiden..
Tur att min kära Sambo är så duktig på Photoshop o hjälper mig lite ;)

Nu är det dags att packa skötväskan för en promenad med Mickis :)

Hörs!!

Kommentarer
Postat av: Mikael Clovell

Knakar det när hon växer? Är det farligt?

2010-08-12 @ 21:16:54
URL: http://nufan.webblogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Massor fina bilder! Men du får allt visa hur håret blev också ;)



Kramar

2010-08-12 @ 22:23:27
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Min dotter heter också Leia. Dom är födda samma månad också. Vad roligt =D



Vad söt hon är!

2010-08-13 @ 11:24:23
URL: http://malin90.blogg.se/malinkarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!