Hur trög får man vara?

Skrev ju för ett par dagar sen att jag hade beställt bodysar igen från Villervalla..
Jag vet inte hur trög man får vara , men jag beställde iaf två som hon redan har?! Men jag har för mig att den inte såg likadan ut på färgen.. Men så var iaf tydligen fallet..
Den ena var visserligen i en storlek större, men vad ska jag med en body i stl 68 som hon redan har.. 
Jag måste haft en tillfällig sinnesförvirring eller något.. 
När jag var gravid och vimsig så kunde jag ju skylla på det.. men vad ska jag nu skylla på?!

Det får bli att slänga upp den på tradera så att jag blir av med den iaf =P

Vi är iaf hemma från en eftermiddag hos Rickards mamma..
God mat & trevligt sällskap... Aldrig fel =)
Blev stannad av polisen och fick blåsa och visa körkortet också..
Jag tyckte dom hade blåskontrollen på ett väldigt konstigt ställe..
Dom stod gömda bakom en buske vid Mariebergs vårdcentral.. 
Konstigt!
Nykter var jag ju iaf, så det var ju bra ;)

Nu ska jag lägga upp bodysen på tradera, och sen lägga in bilder som jag tagit på Leia när hon ligger i sitt babygym..
Kommer nog upp några lite senare! :D

Häpåre!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Haha! Rolig du är :P

Klart man inte alltid kan hålla koll på va man redan handlat :P



Sv; Jo, lite trångt blir det allt ;) Men det går!

Ungarna däckade visserligen innan vi hann till badet, så jag känner LUGNET nu ;)



Puss

2010-08-26 @ 18:42:25
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: David

Det är väl bara att skicka tillbaka?

2010-08-26 @ 19:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!