God förmiddag!

Hallå..
Tänkte passa på att skriva ett litet inlägg medans Leia sover en stund..
I natt har hon sovit bra, hon somnade tillomed om efter att hon åt runt halv nio.. :)
Så skönt att kunna äta lite frukost i lugn o ro framför tvn.. :)
Sen vaknade hon till en stund, för att sedan slumra till en stund till..
Men snart är det dags för mat igen ser jag! Känns som man inte gör annat än att mata ibland! Timmarna går så himla fort...

Idag har vi inte så mycket planer, mer än att Rickards pappa kommer hit vid tre och hälsar på.
Annars blir det lugnt.. O det är inte helt fel..
Man har ju inte haft många lediga stunder och bara varit familjen sen Leia kom direkt.. 
Så det är rätt skönt att bara vara vissa dagar faktiskt!

Nää dags att mata!

Hörs!!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Nej, jag har inte varit med om det tidigare faktiskt. Och som du säger så hoppas vi att vi slipper ta ett sånt beslut... Kean va ju en "hoppsan" och jag är sååå glad att han kommit till världen och att vi gjorde rätt val! :D Jag har aldrig gjort någon abort, och är verkligen inte sugen på att behöva göra en...det vet jag inte om jag skulle klara av att leva med. Så som sagt så hoppas vi att det inte blir något beslut vi måste ta innan jag kommit igång med p-medel. Det finns ju iofs kondom ;). Hehe!

Kramar

2010-08-05 @ 12:08:13
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Jo, jag har varit på återbesök, det va ett bra tag sen :P Fick minipiller, men sånt där funkar inte på mig...alltså jag bara blöder hela tiden...av alla sorters p-piller jag testat så blöder jag konstant...inte roligt... Så jag måste hitta nått bra som passar mig...

Haha, nee kondom är ju ingen hit direkt :P



Kramar

2010-08-05 @ 15:48:07
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!