Fredagkväll...

Så skönt med Fredag och helg! :)
Idag har jag varit på stan med Leia, Mickis, Ninja, Nikita & Mamma..
Shoppade endast två linnen till mig och strumpor till Leia..
Sedan kom även Rickard Och Micke in till stan och vi åt lunch på Texas.. Första gången jag åt där sen det blev Texas..
Och jag tyckte det var helt okej faktiskt.. =)

Nu är det kväll och vi tar det bara lugnt. Kanske tittar på en film om vi orkar..

Jag hade visst inte så mycket att skriva känner jag..
Så jag sluter här..


Man slutar visst aldrig förvånas över hur folk kan betee sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!