Fredag & Fullt upp...

Hallå..
Har inte haft tid att sitta vid datorn förrän nu... 
Leia vaknade vid kl 5 imorse och åt, sen trodde hon att det var morgon och dags att gå upp..
Vilket jag inte tyckte =P
Men hon låg där och sprattlade och var så glad, så det var bara att snällt gå upp..
Vi satte oss och myste framför tvn.. Tog väl tio minuter så sov hon =)
Så det var bara att gå in och lägga sig igen, och så sov vi till kl tio! :D

Vi har hunnit med att vara på stan en sväng.
Åt nämligen lunch med Rickards pappa & fru.. Inte helt fel att slippa tänka på lunch =P

Sedan när vi ändå var på stan så tvingade jag Rickard att gå in på Lindex & H&M. 
Om jag hade fått bestämma hade jag gått till fler affärer.. men jag fick nöja mej med detta ;)
Vet ju om att han inte är något fan av shopping.. =)
Blev iaf ett par byxor och två bodys till Leia.
Plus att jag faktiskt köpte en vinteroverall.. 
Hittade en jag gillade, så köpte den innan den tar slut :)
Eftersom det är en jeansoverall så måste jag hitta en rosa mössa som hon kan ha :)
Får gå på stan en annan dag och leta vidare, när jag har lite mer tid ;)

Bilder på det jag handlade ;)




Inte direkt en tjejig overall, därför jag måste hitta rosa mössa ;)

Byxorna & två bodies :D

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!