Äntligen Fredag

Så gött! Nu får jag äntligen dricka min efterlängtade cola :) Och det har jag redan gjort såklart! Blev en lunch på stan förut tillsammans med Familjen Engzén/Clovell! Var tvungen att shoppa lite.. ett par nya leggings & lite smink behövdes fyllas på.. Tråkigt att lägga pengar på, men ett måste om man ska kunna visa sig ute ;)

Nu har jag precis marinerat lite kyckling och qournfileér och snart ska vi bort till den andra gården och grilla lite:) Tillsammans med tidigare nämnda! :) Trevligt ska det bli.. Skönt när det blir lite spontant sådär!

nää bäst jag slutar så vi kommer iväg någon gång!

Ha en bra Fredag allihop!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Fin bloggen har blivit! :D

2010-08-07 @ 16:09:41
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Jag har faktiskt tänkt skriva om det där senare idag på bloggen. Jag slutade med kuren för tre dagar sen, så nu äter jag igen. :)

Kram

2010-08-08 @ 10:26:56
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!