Underbara sol & erbjudande om lägenhet...

Solen vågade sig visst fram idag ändå.. Det trodde man inte i morse när man gick upp :)
Men jag klagar inte , det är så härligt=)

Har hunnit träna och ätit lunch än sålänge.. Och kl 15 blir det fika hos Rickards mamma. trevligt :)
När vi kom hem från träningen hade vi fått brev ifrån platen.
Trodde det var lägenheten som jag har bokat upp mig på via internet men det var det inte..
Utan det var erbjudande om en trea nere på mossen :) Så den ska vi titta på.
Men eftersom det är påsk och långledigt så bir det inte visning förän tidigast tisdag..
Plus att vi är som nummer 4 på lägenheten också, så det gäller att tre stycken tackar nej.. om vi nu vill ha den vill säga=P
Vi får väl vänta och se helt enkelt :)
Roligt att få erbjudande iaf=)

Nee nu ska jag hoppa in i duschen o fixa till mig lite så att jag inte skrämmer folk när vi fikar sen=)


Ha en bra dag =)

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Kul ! Hoppas lägenheten är fin! :D



Med mig är det bra, har bara ingen tid eller ork till o blogga just nu. Men jag kan nog inte hålla mig borta så länge till känner jag ;)



Kramar

2010-04-01 @ 13:53:08
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!