Trött & rastlös på samma gång..

Så känner jag mig idag.. Jätteseg men ändå rastlös. Det suger.
Det är underbart väder ute men jag orkar inte gå ut :(
Har tvättstugan idag också och jag orkar inte med detta spring i alla trappor längre.. Så Rickard får gå ner själv.
Men jag hänger ju det han kommer upp med så då gör jag ju lite nytta iaf=)

Dagen ser inte ut att bli mycket roligare än såhär.
Att ganska tråkigt inlägg men nu har jag ju gnällt lite iaf=)

I morgon blir det ner till Platen och skriva kontrakt och sen blir det lunch hos farmor & farfar.
Var ett tag sen vi träffades.

Åh jag längtar tills vi flyttar!! hihi


jag är sugen på att börja måla om spjälsängen också, men det orkar jag inte heller idag.
Åh hoppas jag blir pigg snart=)

nog med gnäll.
Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: mammi

Om några veckor kommer du inte vara rastlös längre=) Då du har fullt upp med lilla fis odäodäodä pözz<3

2010-04-15 @ 16:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!